Platt fall...

Idag har jag haft stalltjänst hela dagen sedan hem och visade lägenheten. Han var intresserad men en sak dök upp som gjorde att han inte kan bli lägenhetsägare... Suck.... Platt fall igen. Varför kan ingen ringa som är seriös på riktigt?

Nu sitter vi och dricker älsklingens hemmagjorda glögg och äter Annas pepparkakor med Kavlis mjukost med ädelost och whiskey smak. Supergott faktiskt! Kommer bli nya julfavoriten :) Bundar man kan man låtsas att det snart är jul och att vi snart får flytta in!

I morgon ska vi försöka laga min bil. Vet inte om mamma ska till loppisen i Ockelbo igen. Isof lär man väl följa med :) Men bilen får bli prio ett i morgon. Den ska ju besiktas på fredag...

Älsklingen var och köpte ett sourrandsystem i fredags så nu ska vi titta på en film. Försökte med en innan också men då somnade jag istället, men nu är jag lite piggare och kanske lyckas se en hel film :)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Hella

Vad synd han inte kunde köpa lägenheten, hoppas det kommer någon snart. Vart är loppisen i Ockelbo? är det bra där? öppentider? Kram Hella

2009-10-25 @ 09:24:02
URL: http://www.metrobloggen.se/heella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0