Orolig själ?

Oj vilka humörsvängningar jag haft idag. Inte bra alls. Tur att man har en förstående sambo som säger de rätta orden :)

Sitter hemma hos mamma och har käkat tacos. Kikar på Idol och dricker vin. Var superlänge sedan. Kämmer mig nästan salongsberusad på ett glas. Älsklingen kommer strax och hämtar mig. Han har varit och tränat. Blir tidig kväll för jag har stalltjänst i morgon. Känns lite drygt men det brukar ju gå fort. Ska försöka hinna klippa hästen i morgon så kanske han blir ännu piggare. Gick rätt bra att rida idag, men fort jag blir trött tar han chansen att slippa. De där situpsen som Fia tjatar om är kanske inte så dumt att börja med ändå...

Idag har handpenningen förts över :) Känns jättebra. Längtar längtar. Känns så underbart att bli husägare med mitt hjärta. Är så otroligt kär :) Han är bara för bra att vara sann. Är så lycklig ihop med honom och saknar honom när han inte är nära. Underbar känsla.

I morgon efter stalltjänsten kommer en man och kikar på lägenheten. Håller tummarna att han fastnar för lägenheten och föreningen godkänner den. Uscha mycket som ska klaffa... Lite nervöst faktiskt. Skulle kännas så skönt att få den såld så man inte kommer stå där i januari med två hyror... Men det visar sig. Det får vi lösa då isof... Dumt att oroa sig i onödan ju...

Känns super att det är helg nu iaf. På söndag blir det laga min bil för den ska besiktas nästa fredag. Kan ju alltid hoppas att det inte är allför stora fel på den...

Uscha var negativ jag känner mig nu. Oroa sig i onödan ska jag ju sluta med :)

Kramar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0