I morgon ska vår hitills dyraste räkning betalas

I morgon ska handpenningen betalas :) Då kommer 10% av huset vara vårat! Varje dag är en dag närmare inflyttning. Känns så underbart. Längtar så mycket att få packa ner sakerna här och sedan packa upp där borta :)

Har fyndat massa möbler nu som ska målas. Har gjort ett till superfynd. Köpte ett bord med 8 stolar till på Blocket.se för 2000kr. Skivan ska bara målas om sedan får vi en sådant matgrupp vi letade efter från början. Kommer bli jättebra. Iaf i min hjärna är det snyggt :)

Var till IKEA efter vi var till banken i tisdags och shoppade på oss lite smått och gott. Roligt att gå där och fundera vad vi ska köpa nästa gång.

Nu på inköpslistan i möbelväg är en ektorp fotölj, en helkropps-spegel, någon bra byrå till vardagsrummet och ett antikt soffbord. Sedan finns det såklart fler möbler som behövs men vi får försöka köpa på oss när vi hittar. Vi letar på Blocket och på loppis.

Idag fick jag reda på min lönehöjning. Blev några kronor iaf :) Kommer behövas nu... Efter jobbet åkte jag till stallet. Han kändes riktigt bra :) Gisze hoppade igår och var så duktig. Inte sett honom hoppa så högt innan. Skulle vara för ett år sedan när jag själv hoppade... Matte har verkligen gjort ett bra jobb.

Nu har vi käkat och glor på TV. Ska kika på någon film nu sedan blir det krama kudden. Känner jag mig själv rätt blir det kanske läsa lite bok istället. Som sagt varje ny dag är en dag närmare flytt! :)

Kramar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0