TP mys!

Igår var det TPmys med tjejerna. Jag och Katrin vann ju såklart :) Andra gången irad som jag vann över Vickan på TP. Känns riktigt bra :) Måste erkänna att Katrin bidrog med det mesta igår dock...

Annars  igår så åt vi frukost på Uvnäs med mamma och Janne. Riktigt mysigt faktiskt. Satt och kikade på utsikten. Efter det åkte Henke på tennisturnering och jag till stallet.

Kändes ok att rida. Passade på att smörja tränset och rycka manen lite innan jag åkte hem. Röck Ikaros man i fredags efter jag red honom på dressyrspecialen. Var riktigt roligt att rida honom igen. Då får man iaf lite bättre självkänsla att man kan rida en häst iaf.

7 igår kom tjejerna med Malaysia mat. Supergott! Sedan spelade vi ju TP och snackade massa skit. Var jätteroligt att så många kom. Var väl 10 stycken här hemma igår. Tack för en supertrevlig kväll. Blir kanske inte så många kvällar här i lägenheten för snart ska vi ju flytta! Inflyttningsdatum närmar sig med stormsteg :) Vi pratade om igår att vi kanske ska be en städfirma räkna på vad det skulle kosta att de städade ur lägenheten. Skulle vara superskönt att slippa det och bara pyssla i nya huset. Skulle vilja åka dit idag och mäta lite väggar. Har ju lovat mormor också att knäppa ett kort utifrån och skicka. Vi ringde husägaren igår men då tröck han bort samtalet och ringde alrdig upp. Får se som sagt om han har tid idag...

Tror jag måste väcka upp min sambo och höra hur vi lägger upp dagen. Måste ju hinna med hästen också.

Dags att äta lite frukost kanske?

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Magnus Lindqvist

Städfirma? Det är väl att ta i för att städa en etta?! Det är ju bara en myt att man måste städa lägenheten med militärisk noggranhet när man ska flytta. En ordentlig vardagsstädning med lite extra gnuggande i badrummet räcker.

2009-11-24 @ 18:00:17
Postat av: emeiie

Du kanske har rätt. Det visade sig att det skulle bli dyrt att ta in en städfirma iaf. Får städa lite efterhand man packar ner.

2009-11-28 @ 18:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0