Halsont :(

Uscha vad det börjar göra ont i halsen. Börjar bli riktigt hes och det gör ont när jag sväljer.
Älsklingen har precis tvingat i mig te med honung i. Tycker det är så äckligt. Sött och klibbigt. Men förhoppningsvis blir det bättre för halsen.

I morgon har jag en ledig dag. Superskönt. Ska städa lite för klockan 2 kommer det en man och kikar på lägenheten. Tjejen har inte hört av sig så antagligen hör hon av sig i morgon eller inte alls... Först blir det en ordentlig sovmorgon!

Hann somna några minuter innan jag duschade nu. Är så trött. Vet inte om det också beror på förkylningen som börjar smyga sig på. Hendrik har varit hemma från jobbet två dagar. Han blir hemma i morgon också.
Orkar vi så kanske vi ska ta tag i föråden i morgon. Borde rensas...

Känner jag mig inte sämre så åker jag till farmor och farfar på kalas. Vill ju inte smitta dem.

Nä nu blir det lite film sedan sovdags. Måste blåsa håret också. Inte vidare att lägga sig med blött hår.

Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0