Grattis Älsklingen min!

Idag fyller min älskling år! Fick grötfrukost och paket på morgonen :) Hade köpt en whiskeyprovning och en morgonrock. Köpte även en sak vi kan lägga räkningar i :) Tråkig present kanske men gick förbi den på IKEA. Vi kommer nog behöva ha lite bättre ordning på våra papper framöver... Tror han uppskattade presenterna för nu sitter han här brevid i soffan med morgonrocken på.

Annars idag har jag ridit för Fia. Gick väl sådär... Måste börja med de där situpsen... Gör man rätt gör ju Gisze det också. Kommer nog ha ordentlig träningsvärk i ryggen i morgon :S

Efter stallet blev det åka till jobbet och en lektion, sedan lämnade jag inte skor på omklackning på vägen hem. Måtte de bli klara till fredag eftermiddag! Skulle iof behöva köpa nya skor men ändå. Svårt att hitta bra skor när man har stora fötter...

Klockan halv 6 kom Hendriks pappa hit och åt tacos med mej. Bakade inget utan det fick bli upptinade bullar som jag bakade förra veckan och en fryst äppelpaj från frödinge. Hade ingen ork. Fråga Hendrik om han ville ha en tårta men han föreslog att köpa något färdigt... Nästa år ska han få en tårta :)

Nu ska jag gå och ta några Alvedon sedan blir det nog sängen. Har haft väldigt mycket huvudvärk på slutet.. Tror det är den inre stressen... Måste försöka göra något åt den...

Kram kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0