Onsdag

Hej hej!

Ja då var det onsdag kväll. Dagen har sprungit fram. Haft lektioner och sedan handlat. Har tvättat lite och de två sista maskinerna är igång nu. Så trött på dessa maskiner. När vi var ner nu så blev det fel på en. Står att det är något vattenfel... Suck. Har jag sagt att jag vill flytta nu?

Älsklingen har bakat bröd idag:) Helt efter eget huvud. Trodde att det skulle bli katastrof men det blev riktigt gott. Käkade det och värmde soppa. Jättegott faktiskt!

Kylan har kommit. Det positiva är att hästarna slipper gå i leriga hagar, det negativa är att mina bil fryser ihop... Suck. Har fått klättra in i den genom baksätet idag. Ska iof vara glad att en bakdörr går att öppna... Längtar efter garaget!

Som sagt, sakta går veckan mot helg. På fredag efter ridningen kanske det blir lite glöggfest med en kompis till Hendrik och hans tjej.

I morgon ska vi träffa banken sedan stallet. Den dagen kommer säkert också bara springa förbi.
Är något i Högbo i morgon kväll som jag läste i Annonsbladet men tror inte vi hinner. Får nog bli nästa torsdag om det finns mer tid då. Iof så håller det på till 20.00 så vem vet. Vi kanske hinner dit en sväng.

Nu ska jag titta klart på Bonde söker fru sedan blir det nog sängen. Måste komma ihåg tvätten också...

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice blogg ! ta gärna en titt våran och släng dit en kommentar http://fuckedupniggas.blogg.se :)

2009-12-02 @ 21:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0