Dagarna flyger fram

Jaha då har jag inte skrivit på ett tag igen. Kommer knappt ihåg vad jag gjort sedan sist. Dagarna bara försvinner. Är något konstigt med detta fönster idag. Min dator börjar ge upp... I dag har jag jobbat, sedan hästen. Nu har vi duschat och dags för en kopp te. Helgen gick åt till att fixa inför flytten. Sorterade i föråden nere. Känns skönt att det är avklarat. Är ledig i morgon så ska passa på att åka till återvinningen då. Ska rida för Fia först. Vi var även en sväng till farfar och farmor och målade en omgång till på vårat nya matsalsbord och stolar. Måste nog måla en omgång till iaf bordskivan... Kommer bli så fint :) Ska börja sortera lite i lägenheten också. Som sagt dagarna flyger fram, inte lång tid kvar innan flyttlasset åker mot Östanå :) Tänkte starta en ny blogg då och lägga ner denna. Men några till inlägg blir det innan jag säger hej då :) Dags för te! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0